Translate

24.09.2010

Road Trip

Jeg vil anbefale alle som er innom, om å ta en titt på NIB (norske interiør blogger) sitt siste innlegg. De har startet med Road Trip, (reportasjen), altså de reiser rundt og besøker norske hjem...  og dette hjemmet de var hos nå, var bare helt fantastisk!!!!!! Kjerstis Lykke Den inspirasjonskilden!! , må nok vise mannen min dette og fortelle han hvor skoen klemmer nå...  hehe  Bombay serien vi har i stua er UT!  Har allerede kastet ut stuebordet og erstattet det med et pittelite hvitt bord, ååå så luftig det ble!   

Stuebordet mitt  

Jeg likte veldig godt fargekombinasjonene hennes, så nå må vi ha tak i maling... Likte ideen om betong gulv på soverommet, skikkelig røft og tøft!  :)  Tror du mannen min vil legge Heydi Best Flyt på soveroms gulvet vår? hmmm hehe
Bloggen hennes må saumfares...  Gleder meg!

2 kommentarer :

  1. Takk for at du tipset om bloggen "Kjerstis Lykke"! :) Kjempefin blogg! Masse inspirasjon ja!

    SvarSlett
  2. Jeg har også et par bombay-produkter, og er litt lei av de ja! Stuebordet skal jeg selge,og bokhyllen skal jeg bytte mot min svigerinnes furuhylle som jeg kan pusse opp.. Gjennbruk er kjekt;)

    Skal ta en titt på bloggen du annbefalte:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips