Translate

11.04.2012

Ny enkel bilderedigering på nett!

Hei igjen ...   :D


Jeg er eller var en ivrig bruker av bilderedigerings programmet PICNIC, men de avslutter denne siden/tjenesten  om noen dager. Det er mange som bruker mer avanserte tegneprogrammer, inkl meg, men som oftest så bruker jeg dette programmet til å redigere bildene som skal på bloggen. Nettopp fordi resultatet blir så bra, den er enkel og er rask.
Er du kjent med Picnic, så er denne ganske lik (de samme folkene bak  :)  ).

Du MÅ bare prøve den ut, den har masse nye funksjoner, i tillegg er alt gratis (enda)


PicMonkey



Her er ett bilde jeg raskt la til noen effekter.   Det er bl.a. "sminke" effekter som hvitere tenner, mer brunfarge,  blush i skinnen, striper i håret, noen kg lettere ...   mange div. rammer, lin/stoff effekt som du kan legge oppå bilde..  det meste var tatt med!   Du må prøve det ut!  Enkelt som bare det!!









Håper dere hadde en flott påske!!    KLEM fra meg...  

7 kommentarer :

  1. Her var det mye lekkert:) Elsker også Diy, har ikke fått blogget så mye om DET enda, men tar litt etterhert soden jeg er en fersking. Inspirerende å se de fine blogg innleggene dine! Klem Lisbeth

    SvarSlett
  2. Takk for supert tips, jeg har stort sett brukt Photoscape, men ser det er noen effekter her som ikke er der. Nå har jeg lekt meg litt og gjort meg vakker som en fotomodell uten en rynke og med ferskenhud. ;)

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Takk for tips, skal prøve men er litt treg på sånt.
    Klem Linn

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    jeg har brukt bl.a. Picnik, og var fornøyd...synd de legger ned. Gleder meg til å prøve PicMonkey:)

    Ønsker deg en glad morgendag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Åh, fantastisk program!! Takk :)

    SvarSlett
  6. Hey...elsker å drive på med foto og "leike" meg. Takk for tips...skal prøve.... :)

    SvarSlett
  7. å tusentakk :-)leitet meg ihjel etter noe som var som picnk -.- så nå ble jeg superhappy

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips